اخبار:
اخبار:

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به مناسبت عید سعید فطر و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مهندس ناصری پور, مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در ...
پیام مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به مناسبت عید سعید فطر و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر
پیام مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به مناسبت عید سعید فطر و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مهندس رامین حاتمی, مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیام...
تامین برق پایدار منطقه عملیاتی سراجه قم
رئیس منطقه سراجه مطرح کرد؛ تامین برق پایدار منطقه عملیاتی سراجه قم برق رسانی ۲۰ کیلوولت از پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مجتمع پالایشگاهی و ذخیره سازی گاز طبیعی شهید فهمیده ...
سامانه صدای پاسخگو در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران راه اندازی شد
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی سامانه صدای پاسخگو در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران راه اندازی شد روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ارتباط دوسو...
paiam monaghese modiriat
sem

پیام مستقیم به مدیرعامل


ثبت نام خبرنامه پیامک

تلفن همراه و ایمیل خود را برای اطلاع رسانی های سایت ثبت نمایید
کدامنیتی:  

rahbar

president

vezarat-naft

markazi

naft-zagros

naft-shargh

vezarat

ostandari

shana

namayeshgah

mashaal

basij-ksh

 zanan

اطلاعیه

 farakhan monaghesegaran

سامانه صدای پاسخگو در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران راه اندازی شد

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی

سامانه صدای پاسخگو در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران راه اندازی شد

sedaie pasokhgo

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای ارتباط دوسویه و تکریم همکاران و ارباب رجوع با مجموعه کارکنان و ذینفعان این شرکت و برخورداری از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات ایشان اقدام به راه اندازی سامانه صدای پاسخگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران این سامانه به صورت شبانه روزی فعال و منتظر دریافت نظرمخاطبان است. تا پایان وقت اداری روزهای کاری نیز همکاران به صورت مستقیم پاسخگوی تلفن مراجعین بوده و با دسته بندی مسائل و موضوعات مطرح شده در اختیار مدیریت ذیربط جهت بررسی و پاسخ قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش شماره صدای پاسخگو با شماره ۸۷۵۲۳۴۰۰ -۰۲۱ به صورت رسمی فعالیت خود را از امروز ۲۷ اردیبهشت همزمان با روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی آغاز نمود . مهمترین ویژگی این سامانه ایجاد تعامل میان کارکنان و ارتباط با مجموعه مدیریت شرکت است . ضرورت این سامانه از آن حیث قابل توجه است که برخی همکاران در مناطق عملیاتی دسترسی به مدیریت های ستادی نداشته و از این طریق فرصت برای طرح مسائل و مشکلات آنها با سرعت بیشتری پیگیری می شود. با اجرای این سامانه ، روابط عمومی تمامی نقطه نظرات با رعایت امانت ، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت نموده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط می رساند تا ضمن بهره مندی از نظرات سازنده همکاران و مخاطبان ، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.

این گزارش می افزاید با شیوع ویروس کرونا، همکاران به خصوص در مناطق عملیاتی می توانند درباره نیازها و اقلام بهداشتی ، افراد در معرض خطر ابتلا و همچنین لزوم پیگیری در این خصوص را نیز اعلام نمایند.