نوبت اول
كد فراخوان: 3161704

شركت ملي نفت ايران
شركت نفت مناطق مركزي ايران
شركت بـهره برداري نفت وگاز غرب (سهامي خاص)
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي به شماره 490/97
با موضوع خدمات اداري و عمومي در ستاد كرمانشاه و مجتمع تندگويان و مناطق عملياتي
نام و نشاني مناقصه گزار: شركت بهره برداري نفت و گاز غرب به آدرس كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن – پلاك 42 - كدپستي 6714677745 – دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2522)
نوع و كيفيت و كميت خدمات:خدمات اداري شامل منشي و ماشين نويسي، امور دفتري، بايگاني، نامه رساني و خدمات عمومي شامل آبدارخانه و تنظيفات، تعمير و نگهداري تأسيسات و ساختمانها، جوشكار و آهنگر، نقاش، بنا، برقكار، بهيار، انبارداري، اپراتوري و ديسپچينگ مرکز تلفن و متصدي خدمات ترابری و خدمات آتشنشاني در استانهاي كرمانشاه، ايلام و لرستان (تنگ بيجار، نفت شهر، چشمهخوش، دهلران، سركان و ستاد كرمانشاه)
محل و مدت اجراي خدمات: در ستاد كرمانشاه و مجتمع تندگويان و مناطق عملياتي نفت شهر/تنگ بيجار- چشمه خوش/دهلران/سركان به مدت 12 ماه شمسي
نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:ضمانتنامه بانكي يا اصل فيش واريز وجه نقد به مبلغ 3/725/000/000 ريال
آخرين مهلت ارسال نامه اعلام آمادگي:تا يك هفته پس از چاپ آگهي نوبت دوم
مبلغ برآورد اوليه مناقصه:برآورد تقريبي پروژه 120/214/151/973 ريال ميباشد.
محل تأمين اعتبار:منابع داخلي
پيش پرداخت: به ميزان پانزده درصد نرخ پيشنهادي پيمانكار برنده در مقابل اخذ ضمانتنامه بانكي
شرايط متقاضي:
ارائه گواهي تأييد صلاحيت معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي
ارائه اساسنامه و آگهي تأسيس و آگهي آخرين تغييرات هئيت مديره
ارائه صورتهاي مالي حسابرسي شده معتبر منتهي به سال 95
داشتن تجربه كافي و مرتبط با موضوع مناقصه
ارائه گواهي صلاحيت ايمني پيمانكاران/ نامه تأييد صلاحيت ايمني موقت
تبصره: در صورت عدم ارائه گواهي صلاحيت ايمني يا نامه تأييد صلاحيت ايمني موقت از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي و صورتهاي مالي حسابرسي شده معتبر، كليه مناقصهگراني كه حائز امتياز لازم گرديدهاند فرصت دارند تا 2 روز قبل از بازگشايي پاكات نسبت به تحويل مدارك مذكور به دبيرخانه كميسيون مناقصات اقدام نموده و رسيد دريافت نمايند.
از كليه اشخاص حقوقي واجد شرايط در بند 9 دعوت به عمل ميآيد بلافاصله پس از چاپ آگهي نوبت اول و حداكثر هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم جهت اخذ فرم استعلام ارزيابي كيفي و فايل راهنما به آدرس اينترنتي WWW.WOGPC.IRقسمت سامانه الكترونيكي مناقصات مراجعه و ثبت نام نمايند و پس از دريافت كد كاربري و رمز عبور ميبايست نسبت به بارگذاري نامه اعلام آمادگي و فرم استعلام ارزيابي كيفي تكميل شده به همراه مدارك مورد نياز مندرج در فايل راهنما، تا تاريخ ذكر شده در همان فرم اقدام نمايند.
ضمناً مناقصه گر بايد صرفاً اصل فرم استعلام ارزيابي كيفي تكميل شده را تا مهلت ذكر شده به آدرس مناقصهگزار مندرج در بند يك (دبيرخانه كميسيون) تحويل نمايند. لازم به توضيح است كه پس از ارزيابي كيفي، مناقصهگران واجد شرايط مي توانند اسناد مناقصه را از سايت مذكور دريافت نمايند.
بديهي است :
به مداركي كه بعد از مهلت مقرر و يا به صورت ناقص ارسال ميگردد ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچگونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.
ارائه اصل و تصوير برابر با اصل شده مدارك فوقالذكر در يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي، توسط برنده مناقصه جهت انعقاد قرارداد الزاميست.
تلفكس امور حقوقي و قراردادها
|
083-38374180
|
مركز تلفن شركت بهره برداري نفت و گاز غرب
كارشناس امور حقوقي
كارشناس امور قراردادها
|
083-38370072
2213 داخلي
2218 داخلي
|
تاريخ چاپ آگهي در روزنامه:
نوبت اول: 1397/03/02
نوبت دوم: 1397/03/05
روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز غرب