اخبار:
اخبار:

rahbar

president

vezarat-naft

markazi

naft-zagros

naft-shargh

vezarat

ostandari

shana

namayeshgah

mashaal

basij-ksh

 

اطلاعیه

 farakhan monaghesegaran

                                                                                 نوبت اول

                                                                           كد فراخوان: 3206827

monaghese

 

 

 

 

 

 

شركت ملي نفت ايران

شركت نفت مناطق مركزي ايران

شركت بـهره برداري نفت وگاز غرب (سهامي خاص)

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي

1-                 شماره و موضوع مناقصه: شماره 536/98 موضوع خريد لوله )منطقه چشمه خوش)

2-                 نام و نشاني مناقصه­گزار: شركت بهره برداري نفت و گاز غرب به آدرس كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن پلاك 42 - كدپستي 6714677745   دبيرخانه كميسيون مناقصات

3-               نوع و كيفيت و كميت كالا:

 

 
 

PIPE 4” & 6” , DOWN GRADE, LENGTH:12MT

QTY:200 LE  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4- نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار(شركت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ190/000/000 ريال

5-                 آخرين مهلت ارسال نامه اعلام آمادگي:تا يك هفته پس از چاپ آگهي نوبت دوم

6-                 مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تامين اعتبار:3/800/000/000ريال- بودجه جاري

7-                 پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد مبلغ اوليه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانكي معتبر

8-                 شرايط متقاضي: داشتن كد اقتصادي و كسب حداقل امتياز ارزيابي كيفي به واسطه داشتن توان مالي، تجربه كافي و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهي­هاي نظام تضمين كيفيت و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان كالا)كه مدارك مربوطه در مرحله ارزيابي كيفي از مناقصه گران اخذ مي گردد.

9-                 مدت اعتبار پيشنهاد مالي: 90 روز از زمان گشايش پاكات پيشنهاد مالي

10- نحوه شركت در مناقصه:

10-1  ) اشخاص حقوقي و حقيقي واجد شرايط الف)بايد بلافاصله پس از چاپ آگهي نوبت اول و حداكثر هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الكترونيكي مناقصات به آدرس اينترنتي WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمايند ب)پس از دريافت كد كاربري و رمز عبور مي بايست نسبت به بارگذاري نامه اعلام آمادگي و دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي تا تاريخ ذكر شده در رديف 5 در سامانه اقدام نمايند ج)پس از دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنماي تكميل فرم استعلام ارزيابي كيفي(پيوست) تكميل و تا پايان وقت اداري مندرج در فرم استعلام تحويل دبيرخانه كميسيون نمايند د)تاريخ گشايش پاكات مالي متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرايط اعلام خواهد شد.

10-2  ) همچنين متقاضيان حضور در مناقصه در صورت عدم امكان ثبت نام در سامانه فوق، مي­توانند نامه اعلام آمادگي خود را به شماره نمابر (فكس) 38381623-083 ارسال نمايند. در اين روش درج آدرس پست الكترونيك متقاضي جهت ارسال اسناد الزامي است.

* به مداركي كه بعد از مهلت مقرر و يا بصورت ناقص ارسال مي­گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچ گونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

* ارائه اصل و تصوير برابر با اصل شده مدارك فوق الذكر توسط برنده مناقصه در يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي جهت انعقاد قرارداد الزامي است.

* شماره هاي تماس: مركز تلفن 38370072-083 كارشناسان مناقصات (داخلي 2143و2145) / دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2524 و 2522)

 

تاریخ چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: 1398/04/15       

نوبت دوم چاپ: 1398/04/22

روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز غرب