اخبار:
اخبار:

rahbar

president

vezarat-naft

markazi

naft-zagros

naft-shargh

vezarat

ostandari

shana

namayeshgah

mashaal

basij-ksh

 

اطلاعیه

 farakhan monaghesegaran

                                                                                                       نوبت اول

                                                                                                         كد فراخوان: 3212445

monaghese

 

 

 

 

 

 

 

شركت ملي نفت ايران

شركت نفت مناطق مركزي ايران

شركت بـهره برداري نفت وگاز غرب (سهامي خاص)

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي

1- شماره و موضوع مناقصه: شماره 98/542 (تجديد مناقصه 98/534) موضوع خريد شيرآلات )منطقه تنگ بيجار)

2-نام و نشاني مناقصه­ گزار: شركت بهره برداري نفت و گاز غرب به آدرس كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن پلاك 42 - كدپستي 6714677745   دبيرخانه كميسيون مناقصات

3-نوع و كيفيت و كميت كالا:

 
 

GLOBE, CHECK & BALL VALVE.BODY A105, TRIM F6A.

CLASS: 600, 900, 1500, 5000. SIZE: ¾” TO 18”

ITEM: 26, QTY: 180 NO

NACE MR-0175. HIC & SSC TEST IS REQUIRED FOR ALL ITEMS & ALL HEAT NUMBERS

           

 

 

4-نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار(شركت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ 2/315/000/000ريال

5- آخرين مهلت ارسال نامه اعلام آمادگي:تا يك هفته پس از چاپ آگهي نوبت دوم

6-مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تأمين اعتبار:46/300/000/000 ريال- بودجه جاري

7-پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد مبلغ اوليه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانكي معتبر

8-شرايط متقاضي: داشتن كد اقتصادي و كسب حداقل امتياز ارزيابي كيفي به واسطه داشتن توان مالي، تجربه كافي و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهي­هاي نظام تضمين كيفيت و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان كالا)كه مدارك مربوطه در مرحله ارزيابي كيفي از مناقصه گران اخذ مي گردد.

9-مدت اعتبار پيشنهاد مالي:90روز از زمان گشايش پاكات پيشنهاد مالي

10- نحوه شركت در مناقصه:

10-1  ) اشخاص حقوقي و حقيقي واجد شرايط الف)بايد بلافاصله پس از چاپ آگهي نوبت اول و حداكثر هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الكترونيكي مناقصات به آدرس اينترنتي WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمايند ب)پس از دريافت كد كاربري و رمز عبور مي بايست نسبت به بارگذاري نامه اعلام آمادگي و دريافتفرم استعلام ارزيابي كيفي تا تاريخ ذكر شده در رديف 5 در سامانه اقدام نمايند ج)پس از دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنماي تكميل فرم استعلام ارزيابي كيفي(پيوست) تكميل و تا پايان وقت اداري مندرج در فرم استعلام تحويل دبيرخانه كميسيون نمايند د)تاريخ گشايش پاكات مالي متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه گران واجد شرايط اعلام خواهد شد.

10-2  ) همچنين متقاضيان حضور در مناقصه در صورت عدم امكان ثبت نام در سامانه فوق، مي­توانند نامه اعلام آمادگي خود را به شماره نمابر (فكس) 38381623-083 ارسال نمايند. در اين روش درج آدرس پست الكترونيك متقاضي جهت ارسال اسناد الزامي است.

* به مداركي كه بعد از مهلت مقرر و يا بصورت ناقص ارسال مي­گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچ گونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

* ارائه اصل و تصوير برابر با اصل شده مدارك فوق الذكر توسط برنده مناقصه در يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي جهت انعقاد قرارداد الزامي است.

* شماره هاي تماس: مركز تلفن 38370072-083 / كارشناسان مناقصات (داخلي 2143و2145) / دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2524 و 2522)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: 1398/06/13        

نوبت دوم چاپ: 1398/06/20

روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب