اخبار:
اخبار:

rahbar

president

vezarat-naft

markazi

naft-zagros

naft-shargh

vezarat

ostandari

shana

namayeshgah

mashaal

basij-ksh

 zanan

اطلاعیه

 farakhan monaghesegaran

                                                                                               نوبت اول

                                                                                       كد فراخوان: 3218081

monaghese

 

 

 

 

 

 

 

شركت ملي نفت ايران

شركت نفت مناطق مركزي ايران

شركت بـهره برداري نفت وگاز غرب (سهامي خاص)

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي

1-  شماره و موضوع مناقصه: شماره 98/551 (تجديد مناقصه‌هاي 98/527و 97/509) با موضوع خريد لوله جهت استفاده در تأسيسات نفتي

2- نام و نشاني مناقصه‌گزار: شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب به آدرس كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن پلاك 42 - كدپستي 6714677745   دبيرخانه كميسيون مناقصات

3- نوع و كيفيت و كميت كالا:             

 

 

 

LINE PIPE, CS, SEAMLESS, BEVELLED END, 5L GRAD X52, PSL 2, NACE STANDARD MR 01 75

SIZE: 4 IN, WT: 0.250, QTY: 600 MT

SIZE: 6 IN, WT: 0.280, QTY: 360 MT

               

 

4- نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار(شركت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ 430/000/000ريال

5-آخرين مهلت ارسال نامه اعلام آمادگي:تا يك هفته پس از چاپ آگهي نوبت دوم

6-مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تأمين اعتبار:8/600/000/000 ريال- بودجه جاري

7-پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد مبلغ اوليه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانكي معتبر

8-شرايط متقاضي: داشتن كد اقتصادي و كسب حداقل امتياز ارزيابي كيفي به واسطه داشتن توان مالي، تجربه كافي و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهي­هاي نظام تضمين كيفيت و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان كالا) كه مدارك مربوطه در مرحله ارزيابي كيفي از مناقصه‌گران اخذ مي‌گردد.

9- مدت اعتبار پيشنهاد مالي: 90 روز از زمان گشايش پاكات پيشنهاد مالي

10-نحوه شركت در مناقصه:

10-1  ) اشخاص حقوقي و حقيقي واجد شرايط الف) بايد بلافاصله پس از چاپ آگهي نوبت اول و حداكثر هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الكترونيكي مناقصات به آدرس اينترنتي WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمايند. ب) پس از دريافت كد كاربري و رمز عبور مي‌بايست نسبت به بارگذاري نامه اعلام آمادگي و دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي تا تاريخ ذكر شده در رديف 5 در سامانه اقدام نمايند. ج) پس از دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنماي تكميل فرم استعلام ارزيابي كيفي (پيوست) تكميل و تا پايان وقت اداري مندرج در فرم استعلام تحويل دبيرخانه كميسيون نمايند. د) تاريخ گشايش پاكات مالي متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه‌گران واجد شرايط اعلام خواهد شد.

10-2  ) همچنين متقاضيان حضور در مناقصه در صورت عدم امكان ثبت نام در سامانه فوق، مي­توانند نامه اعلام آمادگي خود را به شماره نمابر (فكس) 38381623-083 ارسال نمايند. در اين روش درج آدرس پست الكترونيك متقاضي جهت ارسال اسناد الزامي است.

* به مداركي كه بعد از مهلت مقرر و يا بصورت ناقص ارسال مي­گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچ‌گونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

* ارائه اصل و تصوير برابر با اصل شده مدارك فوق‌الذكر توسط برنده مناقصه در يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي جهت انعقاد قرارداد الزامي است.

* شماره‌هاي تماس: مركز تلفن 38370072-083 / كارشناسان مناقصات (داخلي 2143و2145) / دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2524 و 2522)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: 1398/08/04        

نوبت دوم چاپ: 1398/08/11

روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب