اخبار:
اخبار:

rahbar

president

vezarat-naft

markazi

naft-zagros

naft-shargh

vezarat

ostandari

shana

namayeshgah

mashaal

basij-ksh

 zanan

اطلاعیه

 farakhan monaghesegaran

                                                                                          نوبت اول

                                                                                       كد فراخوان: 3218074

monaghese

 

 

 

 

 

شركت ملي نفت ايران

شركت نفت مناطق مركزي ايران

شركت بـهره برداري نفت وگاز غرب (سهامي خاص)

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي

1-  شماره و موضوع مناقصه: شماره 98/552 (تجديد مناقصه98/530) موضوع خريد لوله انتقال نفت

2-  نام و نشاني مناقصه ­گزار: شركت بهره برداري نفت و گاز غرب به آدرس كرمانشاه- ميدان نفت- بلوار زن پلاك 42 - كدپستي 6714677745   دبيرخانه كميسيون مناقصات

3-  نوع و كيفيت و كميت كالا:                

PIPE 6”,SMLS,BE,API 5L-GR X52, PSL2,

THK=7.11mm (SCH STD), NACE MR0175

QTY:360 MT

4-  نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار (شركت در مناقصه): ضمانتنامه معتبر بانكي يا واريز وجه نقد به مبلغ 250/000/000ريال

5-  آخرين مهلت ارسال نامه اعلام آمادگي:تا يك هفته پس از چاپ آگهي نوبت دوم

6-  مبلغ برآورد اوليه و تقريبي مناقصه و محل تأمين اعتبار:5/000/000/000 ريال- بودجه جاري

7-  پيش پرداخت: به ميزان 25 درصد مبلغ اوليه قرارداد در مقابل ارائه ضمانتنامه بانكي معتبر

8-  شرايط متقاضي: داشتن كد اقتصادي و كسب حداقل امتياز ارزيابي كيفي به واسطه داشتن توان مالي، تجربه كافي و مرتبط، حسن سابقه، دانش لازم، گواهي­هاي نظام تضمين كيفيت و ظرفيت توليد (جهت توليدكنندگان كالا) كه مدارك مربوطه در مرحله ارزيابي كيفي از مناقصه‌گران اخذ مي‌گردد.

9-  مدت اعتبار پيشنهاد مالي: 90 روز از زمان گشايش پاكات پيشنهاد مالي

10 - نحوه شركت در مناقصه:

10-1  ) اشخاص حقوقي و حقيقي واجد شرايط الف) بايد بلافاصله پس از چاپ آگهي نوبت اول و حداكثر هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم جهت اخذ اسناد مناقصه به سامانه الكترونيكي مناقصات به آدرس اينترنتي WWW.WOGPC.IR مراجعه و ثبت نام نمايند. ب) پس از دريافت كد كاربري و رمز عبور مي‌بايست نسبت به بارگذاري نامه اعلام آمادگي و دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي تا تاريخ ذكر شده در رديف 5 در سامانه اقدام نمايند. ج) پس از دريافت فرم استعلام ارزيابي كيفي از سامانه نسبت به چاپ آن اقدام و مطابق راهنماي تكميل فرم استعلام ارزيابي كيفي (پيوست) تكميل و تا پايان وقت اداري مندرج در فرم استعلام تحويل دبيرخانه كميسيون نمايند. د) تاريخ گشايش پاكات مالي متعاقباً در اسناد مناقصه به مناقصه‌گران واجد شرايط اعلام خواهد شد.

10-2) همچنين متقاضيان حضور در مناقصه در صورت عدم امكان ثبت نام در سامانه فوق، مي­توانند نامه اعلام آمادگي خود را به شماره نمابر (فكس) 38381623-083 ارسال نمايند. در اين روش درج آدرس پست الكترونيك متقاضي جهت ارسال اسناد الزامي است.

* به مداركي كه بعد از مهلت مقرر و يا به صورت ناقص ارسال مي­گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچ‌گونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

* ارائه اصل و تصوير برابر با اصل شده مدارك فوق‌الذكر توسط برنده مناقصه در يكي از دفاتر ثبت اسناد رسمي جهت انعقاد قرارداد الزامي است.

* شماره هاي تماس: مركز تلفن 38370072-083 / كارشناسان مناقصات (داخلي 2143و2145) / دبيرخانه كميسيون مناقصات (داخلي 2524 و 2522)

نوبت چاپ آگهی در روزنامه:

نوبت اول چاپ: 1398/08/04        

نوبت دوم چاپ: 1398/08/11

روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز غرب